Rondreis Zuidoost Azie - Reisverslagen van Roel Vreeken - WaarBenJij.nu Rondreis Zuidoost Azie - Reisverslagen van Roel Vreeken - WaarBenJij.nu
Rondreis Zuidoost Azie

Hallo familie en vrienden,

Zoals velen van jullie weten staat mijn wereldreis voor de deur.... backpacken in 4 verschillende landen in Azie: Thailand, Laos, Vietnam en Cambodja.

Met behulp van Waarbenjij.nu wil ik jullie graag op de hoogte houden van mijn reis. Ik zal hier elke week,of elke 2 weken, een reisverslag neerzetten. In dit verslag staat wat ik de afgelopen tijd heb gedaan en wat mijn plannen zijn. En natuurlijk toe wat foto's/filmpjes op deze pagina zetten voor zover dat mogelijk is.

Voor nu, tot in eind juni allemaal, en ik zie graag jullie reacties tegemoet.

Groetjes,

Roel

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2015

wk 6 - 11

05 Mei 2015

Week 3,4 en 5

10 April 2015

Week 1+2: Bangkok, Koh Tao, Koh Pangang en Krabi

22 Maart 2015

Vertrek naar Bangkok
Roel

Actief sinds 13 Maart 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2225

Voorgaande reizen:

24 Maart 2015 - 23 Juni 2015

Rondreis Zuidoost Azie

Landen bezocht: